تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
یک مربی فوتبال؛ 

سودآوری سه دوره برگزاری فینال جام حذفی کشور که در خرمشهر برگزار شده کجا و چگونه هزینه شده است؟ 

یک مربی و پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: هیات فوتبال شهرستان و استان و شخص آقای طالقانی هیچگونه پاسخی ندارند به این موضوع بدهند که سودآوری سه دوره برگزاری فینال جام حذفی کشور که در خرمشهر برگزار شده کجا و چگونه هزینه شده است؟ 

کد خبر: ۱۲۶۵۶۷
۱۲:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱

سودآوری سه دوره برگزاری فینال جام حذفی کشور که در خرمشهر برگزار شده کجا و چگونه هزینه شده است؟ 

 

 علیرضا حسن زاده چهارشنبه ( ۱۸ فرودین) در گفتگو با دیدارنیوز _خوزستان اظهار کرد: متاسفانه از زمانی که آقای طالقانی عهده دار ریاست هیات فوتبال استان شدند خارج از عرف عمل کردند و به دلیل اینکه ادامه دار این تصدی باشند و نیاز به رای داشته و خواسته یا ناخواسته با تعدادی از رییس هیات های شهرستانها مماشات می‌کردند. 

وی افزود: این مماشات و عدم رسیدگی ایشان به شهرستانها باعث افول و در بعضی شهرها مانند خرمشهر و نابودی مطلق فوتبال باشگاهی در سطح شهرستان شد. 

این مربی و پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: تیم‌هایی که در سطح استان از جمله خرمشهر حضور دارند فقط از روی علاقه و دلسوزی و بدون هیچ گزینش داخلی مسابقات باشگاهی درون شهرستان، به استان معرفی شده و بصورت قارچی و با حداقل زمان تیم داری ادامه حیات داشتند. 

وی بیان کرد: با توجه به عدم پشتوانه سازی توسط هیات مطبوع جناب آقای طالقانی هیچگونه مسابقاتی برای جوانان خرمشهری در طول چندسال گذشته از طرف هیات که مسئولیت مستقیم برگزاری مسابقات را دارد انجام نشد، لذا با اعتراضات دسته جمعی پیشکسوتان و مربیان و بازیکنان و باشگاه دارن مواجه شدند. 

حسن زاده تصریح کرد: آقای طالقانی به عنوان نفر اول فوتبال استان جهت بازدید و رفع ابهامات موجود بین هیات فوتبال شهرستان و اهالی فوتبال که منجر به ایجاد پویش نه به هیات فوتبال شده بود حضور یافتند و در کمال تعجب بصورت کاملا نامتعارف با ادبیات نامناسب ضمن توهین به پویش ایجاد شده با صراحت و وقاهت تمام کلیه سوالات و ابهامات پویش را ایشان بجای کاظم مطور رییس فعلی هیات فوتبال خرمشهر پاسخگو بود. 

وی گفت: واقعا جای تأسف دارد که آقای طالقانی با آن افتضاح که در فدراسیون فوتبال به اتفاق چند نفر از سایر دوستانشان با قرارداد ویلموتس برای فوتبال کشور ایجاد کردند، باز هم کاندیدا شده و جهت اخذ رای پا روی کلیه احساسات و عواطف و آینده تعداد کثیری از علاقمندان به فوتبال استان گذاشته و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این منسب کوتاهی نمی‌کند. 

این مربی فوتبال در ادامه بیان داشت: کاظم مطور حدود ١۵ سال در این سمت بوده که در زمان ریاست وی در دو سال متوالی مسابقات باشگاهی شهرستان در رده نوجوانان‌، جوانان و بزرگسالان برگزار نشده و باعث کشتن انگیزه بین مربیان و پیشکسوتان گشته است.

او ادامه داد: هیات فوتبال شهرستان و استان و شخص خود طالقانی هیچگونه پاسخی ندارند به این موضوع بدهند که سودآوری سه دوره برگزاری فینال جام حذفی کشور که در خرمشهر برگزار شده کجا و چگونه هزینه شده است. 

حسن زاده گفت: چرا تیم‌های شلمچه، کارون و حتی استقلال خرمشهر که ملک شخصی آقایان بوده چرا و به چه علت بدون اینکه کوچکترین خدمتی به فوتبال شهر کرده باشند و اثر مطلوبی از خود برای جوانان خرمشهری که بزرگترین آرزویشان حضور در استادیوم و تشویق و تخلیه خود بوده، کجا رفتند که این‌چنین باعث سرخوردگی بیش از پیش این عزیزان شدند. 

وی بیان کرد: جناب آقای طالقانی چه کردید با فوتبال مظلوم این شهر که نمادش افتخار و عزت استان و کشور است آقای طالقانی ببینید چه کردید با فوتبال استان خوزستان که دین خود را آنچنان ادا کرده بود.

 

سودآوری سه دوره برگزاری فینال جام حذفی کشور که در خرمشهر برگزار شده کجا و چگونه هزینه شده است؟ 

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی